Časté otázky

  1. Kde nás nájdete?

Naša showroom sa nachádza na Červeňovej ulici 28 v Starom meste v Bratislave. Sídlime v administratívnej budove SIPOX, kde parkovanie je umožnené pozdĺž ulice. V našom showroome Vám ponúkame diskrétny a profesionálny osobný prístup.

 

  1. Čo robíme?

Zameriavame sa na komisionálny predaj autentických luxusných kabeliek predovšetkým značiek ako Chanel, Louis Vuitton, Hermes, Christian Dior, Saint Laurent, Celine, Valentino , Fendi.

 

  1. Ako zaručujete, že Vaše produkty sú pravé?

Všetky naše produkty sú poctivo vyberané a dôkladne overené. Spolupracujeme s americkou spoločnosťou, ktorá sa zaoberá overovaním produktov na najvyššej úrovni. Spolupracuje s autentifikátormi po celom svete. Každý jeden produkt , ktorý sa k objaví online je 100% overený a originálny. Za poplatok Vám vieme poskytnúť i certifikát originality.

 

  1. Ako prebieha komisionálny proces predaja produktu? Čo to vlastne znamená?

Prvotným krokom, ktorý urobíte, je vyplnenie nášho formulára “Chcem predať” online, kde nám pošlete fotografie Vášho produktu, pôvodnú cenu i Vašu terajšiu. Obratom Vám odpovieme, či o daný produkt máme záujem. Ak prejavíme záujem o Váš produkt a dohodneme sa na predbežnej cene, ďalším krokom je osobné stretnutie, kde s Vami spíšeme komisionálnu zmluvu a preberací protokol, ujasníme si cenu a províziu a Váš tovar bude overený, nafotený a zaradený do ponuky online.

 

  1. Ako prebieha komisionálny proces na stretnutí v showroome?

Odporúčame Vám najprv si dohodnúť stretnutie na tel. č. 0902660000 alebo i mailom na adrese luxurybazzar@gmail.com. Zo sebou si prinesiete daný tovar, najlepšie s celým príslušenstvom, ako ste ho kúpili, (kabelka, krabica, protiprachový obal, účet, certifikát atď). Následne spíšeme zmluvu , dohodneme cenu i províziu. Po predaji Vás obratom kontaktujeme a posielame peniaze na Váš účet.

 

  1. Ako nakupovať na www. luxurybazzar.sk online?

Eshop je koncipovaný veľmi jednoducho, tovar vložíte do košíka, (ak sa rozhodnete pre nákup na splátky viac info nájdete tu), vyplníte formulár , zakliknete že súhlasíte s obchodnými podmienkami a dokončíte nákup. Obratom Vám príde mail spolu s faktúrou a už len čakáte , kým u Vás kuriér zazvoní .

  1. Ako zaplatiť za tovar?

Za Vami zakúpený tovar môžete zaplatiť :

  • BANKOVÝM PREVODOM NA ÚČET : 2927865287/1100 (TATRABANKA) , tovar posielame až po pripísaní platby na náš účet
  • DOBIERKA – tovar je odoslaný kuriérom DPD, jeho dodanie trvá približne 2 dní v rámci Slovenska. Dobierka však platí pri tovare pod 1500Euro. Pri tovare nad 1500Euro uprednostňujeme vklad na účet, či platbu cez Card Pay.
  • CARD PAY  – zaplatiť môžete kartou Visa, Visaelectron, Mastercard…. akejkoľvek bankovej inštitúcie. Tovar posielame až po pripísaní peňazí na náš účet
  • PAYPAL (čoskoro)

 

  1. Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky?

Vašu objednávku sa snažíme vybaviť vždy max. do 14 dní. Ponúkame využiť služby kuriéra, ktorý Vám doručí tovar nasledovný deň od objednania a max. do 2 dní v rámci Slovenska.

  1. Na akú adresu doručujete?

Keďže doručujeme kuriérskou službou, vieme doručiť na Vami zadanú adresu. Jednoducho tam, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8,00 – 17,00 hodinou. Kuriérska služba doručuje do 24 hodín od odoslania. Preto, Vám pred odoslaním posielame informačný email/SMS aby ste vedeli, kedy zásielku očakávať.

Výhody prepravy s DPD:

  • Príjemca je deň vopred informovaný o doručení balíka zaslaním interaktívnej SMS s číslom zásielky, predpokladaným termínom doručenia a výškou dobierky.
  • Odpoveďou na interaktívnu SMS má príjemca možnosť zmeniť deň doručenia zásielky.
  • V deň doručenia je príjemcovi odoslaná SMS, upresňujúca čas doručenia. SMS správa je odosielaná po odchode kuriéra z pobočky DPD a príjemca je jej prostredníctvom informovaný o časovom okne, v ktorom mu bude tovar doručený.
  • Príjemca má možnosť uhradiť platbu za dobierku platobnou kartou.
  • V prípade, ak kuriér nezastihne príjemcu, nechá v poštovej schránke oznámenie o prvom pokuse o doručenie. Príjemca má možnosť zmeniť deň alebo adresu ďalšieho doručenia prostredníctvom stránky www.presmeruj.mojbalik.sk, mailom na adrese dpd@dpd.skalebo na zákazníckej linke DPD 18 373 (bez predvoľby z celej SR).
  • Príjemca má možnosť sledovať pohyb zásielky na internete.
  • Kuriér preverí totožnosť osoby, preberajúcej balík na základe predloženia dokladu.
  • Každá zásielka, pohybujúca sa v prepravnej sieti DPD je automaticky poistená až do 2500 €.
  • Podrobnejšie informácie o službách DPD nájdete na stránke dpd.com
  1. Koľko stojí doručenie?

Doručenie je nad 100 Euro zdarma v rámci Slovenskej Republiky. Tovar je poistený a odoslaný kuriérom DPD. Pod 100 Euro je účtovaná suma 5Euro.

  1. Posielate zásielky aj mimo Slovenska?

Áno posielame. Toto doručenie už však nie je bezplatné. Pre konkrétnu sumu doručenia do krajiny Vášho želania, nám napíšte email na luxurybazzar@gmail.com a my Vám radi odpovieme. Posielame do krajín Európskej Únie.

  1. Je možné si tovar vyskúšať osobne?

Áno je to možné, ale musíte sa na základe telefonickej objednávky objednať na tel. čísle 0902660000. Nájdete nás na adrese: Červeňova 28, Bratislava.

  1. Ako mám vrátiť tovar?

Jednoducho vyplňte reklamačný formulár, ktorý Vám zasielame mailom už pri objednávke. Správne vyplňte všetky údaje a priložte ho k balíku. Hneď ako balík dostaneme spracujeme Vašu požiadavku k čo najlepšej spokojnosti. Tovar pošlite na adresu: LUXURY BAZZAR, Červeňova 28, 81103 Bratislava. Dobierku neprijímame.

  1. Ak mám doma kabelku, ktorú nenosím, alebo nejakú vec minimálne nosenú, dá sa Vami odkúpiť? 

Tovar nevykupujeme, len Vám ponúkame možnosť zverejniť ho na našej stránke. Musíme si však dohodnúť termín v našom Showroome, kde si tovar spolu s dokladmi o kúpe prezrieme. Vyhradzujeme si však právo odmietnuť Váš tovar. Cenu za tovar si určíte sama po prípadnej konzultácii s nami.

Do luxurybazzaru.sk zaraďujeme originálne veci a doplnky luxusných svetových i domácich značiek.. Pri nasledovnom predaní Vášho tovaru Vám peniaze pošleme na Váš účet. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa Vášho predaja , zavolajte na našu infolinku 0902 660 000 alebo nám napíšte na luxurybazzar@gmail.com.

Váš Luxurybazzar